Etusivu Vastuullisuus Ensiluokkainen asiakaskokemus Ensiluokkainen asiakaskokemus Tavoitteemme on tarjota asiantuntevaa ja laadukasta asiakaspalvelua monissa eri kanavissa. Kehitämme tuotteita ja palveluita tavoitteena tuottaa lisäarvoa asiakkaalle. Asiantuntevaa asiakaspalvelua Tarjoamme useita palvelukanavia: puhelin, verkkosivut, chat ja chatbot, tekstiviestit ja sähköinen asiointipalvelu energia-asioiden hoitamiseen. Sähköinen asiointi on kasvussa ja panostamme sen kehittämiseen erityisesti. Seuraamme ja kehitämme jatkuvasti asiakaspalveluamme. Keräämme palautetta asiakkailta esimerkiksi NPS-kyselyin ja saamme myös avointa palautetta. Hyödynnämme palautetta kehitystyössämme. Kestävää energiankäyttöä Haluamme edistää toiminnallamme asiakkaidemme kestävää energiankäyttöä ja varmistaa, että asiakkaillamme on riittävästi tietoa omasta energiankäytöstään ja tarjoamistamme ratkaisuista. Sähköisessä asiointipalvelussa tarjoamme sähkön ja lämmön kulutustiedot lähes reaaliaikaisesti. Vaihdamme uuden sukupolven sähkömittareita toimialueemme asiakkaille ja vuoden 2026 lopussa jokaisella Järvi-Suomen Energian asiakkaalla on uusi sähkömittari, joka auttaa seuraamaan ja hallitsemaan energiankulutusta entistä paremmin. Viestimme aktiivisesti energiankäyttöön ja -kulutukseen liittyvistä asioita esimerkiksi uutiskirjeissä, sähkömarkkinakatsauksissa ja asiantuntija-artikkeleissa. Luotettava sähkön- ja lämmönjakelu Järvi-Suomen Energia vastaa sähkön jakelusta Järvi-Suomen laajalla, vesistöjen ja korkeuskäyrien värittämällä alueella. Töitä lain edellyttämän toimitusvarman sähköverkon eteen on tehty jo yli 10 vuotta, ja työt jatkuvat. Vuoteen 2036 mennessä koko maan sähkönjakeluverkon on oltava siinä toimintavarmuudessa, että mahdollinen häiriö kestää harvaanasutulla seudullakin korkeintaan 36 tuntia.