Laskun maksu myöhässä?

Jos lasku on unohtunut maksaa ja haluat sopia maksujärjestelyistä, sinua auttaa yhteistyökumppanimme Ropo Capitalin asiakaspalvelu. Jos sinulla on kysyttävää alkuperäisen laskun sisällöstä, ota silloin yhteyttä omaan asiakaspalveluumme.

Maksuaikaa laskulle

Laskun eräpäivästä on 10 päivää aikaa maksaa lasku ilman maksumuistutusta ja siitä aiheutuvia kuluja.

Suur-Savon Sähkön asiakaspalvelu laskuasioissa

Laskun sisältöön liittyvissä kysymyksissä ota yhteyttä asiakaspalveluumme

puh. 0800 90110 (arkisin klo 8-16)

Maksumuistutus

Maksumuistutus laskusta lähtee 10 päivän kuluttua eräpäivästä. Sen lähettää Suur-Savon Sähkö mutta sen maksuaikaa koskevat kysymykset voi esittää Ropo Capitalin asiakapalvelulle. Tässä vaiheessa seuraavaan laskuun lisätään maksumuistutuksesta ja viivästyksestä aiheutuneet kulut.

Maksuvaatimus

Jos lasku on maksumuistutuksesta huolimatta edelleen maksamatta, lähettää yhteistyökumppanimme Ropo Capital maksuvaatimuksen. Tässä vaiheessa laskua maksettaessa on tärkeää maksaa se Ropo Capitalin laskulla olevilla maksutiedoilla. Myös laskun sisältöön tai maksujärjestelyihin liittyviin kysymyksiin vastaa Ropo Capital.

Katkaisuvaroitus

Jos maksumuistutuksesta ja -vaatimuksesta huolimatta lasku on maksamatta, lähettää Ropo Capital lopulta katkaisuvaroituksen. Siinä kerrotaan milloin sähköt katkaistaan, jollei laskua ole suoritettu. Viimeistään tässä vaiheessa on erittäin tärkeää olla yhteydessä Ropo Capitaliin ja sopia maksujärjestelyistä sähkön saannin turvaamiseksi.

Ropo Capitalin asiakaspalvelu

09 2315 0432 , arkisin klo 8 - 20, la 10 - 15

sähköpostitse sssoy@ropocapital.fi

RopoOnline-verkkopalvelu

Ropo Capitalin yhteystiedot

Lindorff Oy:n asiakaspalvelu (maksuvaatimukset ennen 1.10.2016.)

P. 02 2700 300, arkisin ma-pe klo 8 - 20, la 10 - 15.

Kirjeestä löytyvä asianumero nopeuttaa asian käsittelyä.

Muut yhteystiedot löydät Lindorffin verkkosivuilta.